Sunday 8 July 2012

20 Jun 2012

assalamualaikun and hye :*

tarikh kat atas tuu tarikh hari kebitaraan kat skolah saya , smk dato ahmad maher , skoloh sohoo tuu , haha :* , ramai org datangggg , btw , saya masuk menari a.k.a Tarian Gamelan , penarilah dikatakan , cehh , #sorry , sblum hari kebitaraan tu kan , ya Allah , mmg sibuk , penat tau takkkk ? aku berlatih tiap2 hari menarii , huh , mcm nk bertanding lak ? -.- , best tau , ramai kwn2 dlm fb dtgg , boleh jumpa , hai hoi ;D  tapi kan , yg sy x suke , makanan die mahla giloooooo ! copp , sorry ,x  suke makanan mahal , igt byk duit sgt ke ? eh , lupa , iteww gune kupon :* aku gune rm10 jee time tuuu , and then ada dikir barat , pandai sek yo nyanyi , joget sano joget sini , *lompat lompat* apa lagy ye ? em em , eh eh , korang nk tgk x gmbr2 yg sempat ambil okeeee , japp 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7, 8, 9, ,10 pejam mataa , eh eh , tak bukak mattt :* jeng jeng jeng ...
yeah , ini saya salah seorang penari , cehh , huduh kan ? oke , no comentt :*
okeyy , nilah penari2 , comel2 kan ? saya je x ! hihi , guudluck guys :*
oyehh , ni sek dikir , jom lompat2 ;)
sek kelatey mari ugokk wwyy , gomo kelatey gomo ;'D
okeeyy , start menggilaa , maher go :*
tu je lah gmbr yg sempat ambil , saya bangga jadi budak maher , eh copp , ade suprise nk tau x ? jap , 1 2 3 jeng .......
yeah , maher masuk surat khabar , <3 it
okeyy , setakat itu dahulu , tahun depna insyaAllah ada lagy , oke byeeee , assalamualaikum ;*

No comments:

Post a Comment